Söndag ! 3 Januari

GodKväll

Hur går början på det nya året !

Här går de ganska bra. :)
Man blir less o irriterad på folk
men de kommer nog altid o finnas ! tyvärr

Igår va vi på bio såg sharlock holms
Mkt bra. men den kunde juh varit bättre.
Rolig va den iallfall :D

Om Denna mag sjuka veckan som har varit !

En sak vet juh alla
man far då inte till folk om man ha magsjuka på natten innan man far till någon
åtminståne så tar de 3dagar innan de är helt bort.
inte 10timmar om man tror de !
Men att folk inte fattar att man kan ha fel
så måste man vara uppkäftig ist o alltig.
Men men h*n jag orkar inte bry mig nå mer om den personen
För H*n verka inte bry sig om sina vänner så speciellt mkt heller.
Utan de e bara bråk o sånt som händer ist för att kunna umgås.
Men man få se om de bättras.
Då man få reda på av ryckten om den personen ska göra något.
Men man får inte reda på det av själva personen
så blir man ganska besviken !
Thx.


Nå väl.

Något roligare.
Är glad iallfall.
För min älskade vän ska snart komma
Ok hoppas de händer snart :)
Saknar Dig såååå otroligt mkt
Och nu kanske dom ska flytta sig lite närmare
Ja kanske 60mil närmare :)
Hihi :D
men få hoppas på de bästa med livet :D


Ja men nu ska ja ta o se på nå 2 and a ½ men :)
Hare bra

Sov sååå sött allihopen

Har inga bilder o bjuda på !
Min mobil har hamnat i toan
måste fixa en ny snart


Kommentarer
Postat av: Anonym

va jag vet så blev ju ingen annan magsjuk så jag kunde väl inte va så smittsam,

2010-01-04 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0