Torsdag 14 Januari

GodKväll

har tänkt mkt på ansa.
saknar henne såå mkt
o har inte tid lr råd för en vovve.
så de blir kisse ist.
Herkules behöver en kompis :P

Ja så vi får besök imorgon o få hoppas att dom kommer stanna :)
Så man ha något trevligt o göra med :D

Igår städa man bort julen :)
så jag o älskling hjälptes åt :)
De e kul o göra något tillsammans
man kan juh göra något hemma
ist fara ut de kostar bara massa pengar bläää för de !


Men men de e bara o försöka hålla humöret uppe.
ibland är det svårt. men de funkar :)

Tack för all hjälp mor o far.
ni är underbar. :)
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Saknar mina underbara vänner.
Sofie, Becca,
men ändå om man inte träffas så ofta så vet man vart man har dom <3

Älskar er :D
ni är en av bästa saker som ha hänt mig.




Nå vet inte vad man ska skriva nå mer :D

Men ja är lycklig ja :D

Älskar min familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0