Onsdag! 10 Mars

GodKväll :)

Ja första dagen ledig på en vecka. :)
skönt :)
Idag ha ja varit på banken o sedan har ja varit på komun
Till bemanningen o fått mera jobb för mars o april :D
Mkt skojigt ohh ja :D
varit på ica o köpt lego o såpbubblor till elvira :D
det va mkt roligt tyckte hon :)
varit förbi på polis station. Och dom hade inte tid.
Så de blir o ringa ist till 114 14

I söndags träffa man min bror o hans familj.
mkt trevligt o träffa dom

det har känds att man har jobbat ska ut igen på söndag så man få vara ledig ett tag
Idag vart jag o ted o elvira rej sjuk
For in till stan
media markt. Köpt en eltandborste :)
sen käkade vi på mias grill
vi hitta en mobil på vägen vid returmarknaden i vindeln,
fick 200kr för att vi hitta den :)
En god gärning idag.

Och på söndag fyller min brors dotter 1år :)
tiden går fort :)
Men man ska jobba va mkt synd.
Få se om man tar de någon annan dag ist

I söndags firade vi denise.
Hon fyllde 18år igentligen i går. :D
fan 18 år helt sjukt ! haha
Denise va så snäll o tog hand om elvira igår.

det finns vissa folk som tydligen inte har nå hjärta alls.
Hört en hel del idag.

Och hund ägare
Visst vissa kanske inte ska ha hund.
Men om de finns risk att hunden kan bitas.
Ha mun korg på den då när man är ute o går tex ?
Varför är de så svårt.
Jag vill juh knappas att elvira ska bli hund biten.

Jag trodde det inte skulle gå så långt.
Men men vad kan man göra?
Ne inget !
Du är myndig o man kan inte göra ett skit
utan att prata men hur mkt går in i skallen igentligen?
Jag hoppas att du kommer förstå en vacker dag va som händer!
Alla vänner blir fiender

Det är tragist.
Om de va mina barn
Skulle ja iallfall visa att ja bry mig o försöka prata.
Jag blir såååå förbannad på föräldrar som låter sina barn göra va fan dom vill !




Jag Älskar Min Dotter
Mer Än Allt <3


Kommentarer
Postat av: sofie

Vem är det som inte har nå hjärt?

2010-03-10 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0