Söndag! 14 Mars

GodKväll

Idag har man jobbat D-tur.
Gick bra
till lunch tid.
Då sluta bromsarna funka !
sem kom dom tillbaka
Men då ja skulle svänga till kyrkan i granö
så sa det pang !
det gick ej köra framåt
men de gick o backa
så min kära bil står i granö
tog med mig mamma resten av kvällen
tur de hände så ja hade timmar :)
haha

Ja så nu är man hemma skönt :)
ska glo på film
sen sova imorgon är en stor dag för elvira.


Nu kommer bilder
Hare


Elvira är snäll mot mormor lr?

Hon va mkt trött efter allt bus med mormor !

Min söta pojke är frisk o kry :)

Grattis Penis :)

lr grattis till er båda :)


Dom diskuterar om hur man ska pussas ! <3



Bannan är mkt gott

efter man har käkat bannan ska man tvätta ansikte Och fötter :)

Sacke är herren på teppan :D söt <3

Slut på bilder för idag !


Kommentarer
Postat av: madde

fin hon är :)

2010-03-15 @ 08:42:06
Postat av: Tina

Hah, jag ser ju helt crazy ut på kortet där vi står å pratar om pussar ;P hahaha jösses!



Puss!

2010-03-15 @ 15:37:50
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0