Torsdag! 4 November

GodKväll!

Ja här sitter man framför dum burken o försöker bli klokare :P
Haha lr?
Nå väl.
Jobb va mån - tis
Elvira va med mamma.
Sen idag så fick man mkt besök. :P
varit på gooo middag i kussjön av mor :D
Och nu så ha jennelie klippt mitt hår.
Fin fint :D
Och nu blir de faktiskt o försöka klura ihop nå kostym till halloween på lördag
Kommer bli super super skojigt :D
O min älskling kommer hem imorgon :D
jaaaa
Och har som planerat att ta med mig elvira
Flyga till sofie o christer :D yeppie :D
Miss them ! <3
Flyg desutom.
Ja lite närvös.
Aldrig flygit.
men de ordnar sig nog ändå
Man har juh munnen oxå :P
få klura om sovning för elvira :)
Hon är juh så att hon inte kan sova med mig i sängen.
Men kanske funka på en madrass?
nja de e frågan :D
få klura vidare :P
Nu blir de annat skoj !
HaRe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0