Onsdag 6 Oktober

GodKväll

Ja en helt vanlig dag för oss
Elvira vakna vi gosa framför tv.n
Medans pappa o sacke sov
Zorro va i busa som vanligt.
Och mobba stakars herkules.

Sen vart kl 9 o elvira va sig klar för dagis
Och man for hem,
Frös! brrr !
Och under filten tills ted klev upp.
då börja ja städa köket mm
Och äntligen kom stumpan hem
:D
fast hon hade inte sovit något på dagis.
hmm roligt.
Julia kom hit
hon ville ha nå säng lampa.
Hmm ska vi dra in till stan :)
Ja!
packa med oss elvira.
Och shoppa loss.
Nja inte så mkt men lite vart det ju :D


Detta vart ett av köpen :D
såå bra vart de :D

Och Pyret va juh intresserad va ja höll på med :D

Denna köpte min kära mor åt mig på l-sele marknaden fin :D

Min fina uppsättning.


Nå väl sen fick elvira ett bad av Lottie :D
Skojigt men inte lika skoj att komma ur badet !
hmm

Denna dag va mkt skojigt :D
haha julia höll på skrämma ihjäl mig
då vi kom till vindeln. !
hjälp.

Och imorgon ska ja o elvira på date med Mamma <3
skoj skoj :D



Ha de bra.

Jag ska försöka så gott de går :)


Kommentarer
Postat av: Martins

Ja har oxå en sån fast en lila. :) å den e rätt gammal. Aldrig sett att någon annan oxå haft en.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0