Tisdag! 19 Oktober

GodKväll

Trevlig ferra i lördag´s
Men Old And New Friends ! :)
i slutet va väl lite olyckligt.
men tyvärr är de sånt man få ta,

Jobba igår va trött redan då ja börja
Moster va förbi o sa hej på lunch tid
Idag varit på dejt med mor o bagastugan
Sedan fick man sms av två st som är Besatt av mig :D
Är du hemma snart?

så fick man underhålla dom lite granna
lr ja ganska mkt !

färgade håret!
vart inte riktigt som va tänkt
men ganska nöjd :)




haha

fixade naglarna idag med :P




Soff överdragen :)

Min söta flicka Pyret

Akryl settet " hmm måste ha en större låda
ser så huller o buller allt !


Sist men inte minst!
Min älskarinna !

hehe
hon ville inte vara med på bild idag !

Ha re bra <3



Kommentarer
Postat av: julia

ååå va fin hårfärgen blev ;) är sååå av avundsjuk.

2010-10-20 @ 10:02:16
URL: http://juliasnaglar.blogg.se/
Postat av: Tina

Men what?! Hah, jag såg då inte alls att du hade färgat håret när du komme förbi :O haha Jag måste ha vart blind ;P



Aja, fint blev det iaf :)

2010-10-21 @ 14:14:11
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0