Tisdag! 5 Oktober

GodKväll !

Mkt hemskheter hänt
Men de e bara för söka bita ihop.

Jag är glad för att ja har min sambo o min dotter
O släkt o vänner som får mig att le :)



Greta Elvira
Forsgren




Det fanns för oss alla ett rum i ditt hjärta,
för alla utav oss du gjorde ditt allt.
Du deltog med oss i vår glädje och smärta
Tack kära mormor, tack för allt







Jobbat i natt som va.
den va mkt långsam !
o elvira lika galen som vanligt.
Och ikväll tog de nästan 2 timmar för henne o somna
hmm !
Ja men hon va då hämst snäll o rar.
många jätte kramar o pussar fick man <3
söt ungen :D

nu blir det att lyssna på ljudbok sedan
sova !

Natti natt :)

<3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0