Lördag! 23 April

GodKväll !

Idag va man på jobbet 7-16.
Och göra sig klar för middagen hos svärföräldrarna :)
då man kommer hem o få vara med sin underbara finaste dotter !
Underbart o komma hem till ett glatt barn som är glad o se en :)
Då tänkte jag ska fara ner på Kyrkogården
Gav mormor en blomma o farmor o farfar :) ♥
Föll några tårar av saknad !
Va till kussjön i veckan o elvira fick äntligen åka traktor ! :)
skojigt värre :P
Och ett stort grattis till
Jennelie o Jörgen
Lisette o Fredrik
Till era egna påsk ägg som ha kommit ut i världen :)
skoj. längtar tills de blir våran tur ! !
Nu är man hemma o ska ta o krypa isäng :)
skönt :P
Och Hoppas mamma får fast alla tjädertuppar o honor på kort imorgon bitti :D
(Google)
de va en hel del på kussjö vägen ! :P
:D
Mys Pys !
Älskar mina ♥ !
Ha Re Fint :)
v18 kort !

Kommentarer
Postat av: Ingabritt Johansson

Jag fick en tår i ögonvrån jag med va fint det var. Puss!

2011-04-24 @ 05:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0