Måndag! 11 April

GodKväll !


Ja tiden bara rinner iväg :P
Ganska skojigt.
Ja kommer på bättre tänkar mer o mer
om de med ted får jobb o vi blir glada :)
hihi !
Stora planer här i våra huvuden.
Inget bestämt förns vi vet allt säkert :D
Älskar min karl !
och våran underbara roliga dotter.
som är som ett yrväder ! :P
Hehe inte lätt inte. :P
Är så glad att min älskade sofie är tillbaka i norrland :D Lovly ! <3
Hon är de en av dom bästa sakerna som ha hänt.
att man få lära känna henne
Vi har alltid skoj tillsammans :)
Trivs underbart i vindeln :) vill bo i vindeln hela vårt liv :P
Men igentligen vad har man i vindeln igentligen?
Jo arbete Och mamma o pappa m. släkten !
finns de nå mer här nje inte direkt
men älskar min familj så ohört mkt. !
Dom är så snälla o rara
Och vi bryr oss om varandra!

Jag är verkligen glad att man ha sånna fina föräldrar
Och mostrar o morbröder
Och MORFAR så klart. ! <3 :)
Och Mormor. Saknar dig så mkt !
du hade stort plats i mitt hjärta !
Önskade att du kunde vara frisk o vara med oss längre!
Du var en stark kvinna som såg,
Ja alla oss du kom ihåg.
Vi saknar dina kramar, din röst i telefon,
ja att du är här att ser med dina ögon.

Vi kommer för alltid bära dig vid vårt hjärta,
det är skönt att du nu slipper din svåra smärta.
Ett ljus brinner för dig dag som natt,
du för oss var underbar skatt.
Vila, ja vila i frid,
nu slipper du ta mera strid,
mot din sjukdom du kämpat så tappert,
nu önskar vi dig något vackert.

Sov gott du kära,
Sov gott du rara,
vi hos dig för alltid kommer att vara !

♥♥♥♥♥

Nu håller dom på att försöka rensa huset i kulfort
och mamma o ingabritt slänger o sparar.
tänker man alltid på vad mormor skulle säga om dessa grejor.
Du får inte slänga den o den o den o den
Varför ska den bort. sen går hon o tjurar ett tag
Kommer hon senare o säger okey då ta bort den ! :P
hehe en dam som tyckte om de mesta :P
som minnen första svängen hon skulle på alma roligt :P haha
minnen är alltid bra ! gör mig glad ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0