Söndag! 3 April

GodKväll :)

Hej alla glada.
Idag fyller min brorson 4år :) Tiden bara rinner iväg!
Idag skulle de vara kalas.
Men känner inte riktigt för fara
har mkt på skallen hur man ska klara av vardagen!
Och ville vara med ted denna ända lediga helg på länge
Och en släkting från finland fyller oxå år idag :)
Grattis till er :)
Hoppas ni har fått en underbar dag ! :)
Här spökas det bara då man är ensam!
lite irriterande.
Speciellt då man ska sova
ibland få man inte mkt sömn :P
Har skällt på den men funkar inte så bra.
Tur att elvira o jag inte är rädd
men i bland känner hon sig osäker för att gå in till hennes sovrum !
Hoppas de lugnar ner sig nu :)
Ja jag håller verkligen tummarna att ted får jobb. :D
ser ganska lovande ut just nu :D
men då är de en sak ja står o tänker på hela tiden !
Köra mellan? det vill han inte.
Flytta ? Jag vill inte !
Och han bo i lägenhet i umeå
hemma på helgerna? Nja
Jag vet inte hur ser de ut sen i höst?
när vi får en liten !
nu senaste tiden känns att man ha varit som en ensamstående.
och ska vara hemma med två barn o en hund.
hålla huset i bra skick o allt
hur ska allt gå
usch vet inte
är glad att ted får ett jobb
de e jag verkligen :D
Ja de e inte lätt.
men få vänta o se vad som händer i framtiden !
Ne ser gott !
jag är lycklig !
Kommer fortf, vara det
hur de än går :)
Men ja hoppas på det bästa :D
Lite bilder att bjuda på ! :)
Putt O Lamen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0