Tisdag! 12 April


GodKväll !

Idag har de stått på listan !
  • Vakna kl 7.30 : Skönt :)
  • tv tittande för ja o elvira :D
  • Frukost ( kräm o mjölk  + ost o smöret på mackan :P )
  • Ordning för dagis.
  • Fick samtal från jobbet ( arbete ) :D Tur man trodde juh nästan man skulle vara hemma en hel vecka :P
  • Skjusa elvira på dagis Och jag far till HEDNÄS !
  • Väntar på att få skjuta hagel + Zorro ej skotträdd BRA !
  • Klart med 3 timmars träning på skjutning av lerduvor.
  • Far förbi morfar skriver ett fint medelande till honom att ja va där :D
  • hem hämta elvira från dagis ♥
  • Äter middag.
  • Myser !
  • drar till kussjön / kulfors. :)
  • Hemma, lagt i säng elvira.
  • Jag STÄDA !
  • NU BB!!!
Låter väl som en bra dag :P
Jag tycker att de vart underbar dag
Trots allt skrik o arghet allmänt olyckli från elviras del :P
Hagel träningen

Ja först så börjar karlarna !
Usch vad de låter mkt då man skjuter !
Står o hinner bli mkt mkt mkt närvös :P haha
Tar emot vapnet.
GUD SÅ TUNGT !
haha men de e sånt man lär sig.
Och provsiktar.
Sen få ja hagelpatron ska prov skjuta i luften så man vet hur de känns.
Ahhh vart lite rädd då de är sån otrolig kraft. :P
Men vänjde mig fort.
Tog dit innan ja hitta ställning.
Och efter många många försök så nu kan ja lufta vapnet o skjuta direkt och TRÄFFA ! :D
ganska stolt över mig själv :) karlarna hade svårt för vissa saker o jag fick bästa resultat.
Men de klart ja fick ju ett bra vapen som passade mig :P
förutom de va tungt men de va många pauser :)
ne ja är riktigt nöjd.
Ja upp skrivning bli nog mitten av maj :)
Upp skjutning I början av juni :D
Ett stort tack till mig kära far som är så snäll att ja äntligen kan ta jägar examen
Har aldrig någonsin känt så intresserad av något som man verkligen vill plugga till :)
skojigt :)
Är på så bra humör.
Och snart har man de fint hemma oxå och nattbelysning funkar vid uppfarten oxå mkt fint :)
Och sen har man en karl som är allmänt trött o orkar typ inte prata
ibland är de som att prata med en vägg :)
menmen de e juh förståligt.
Älskar du ändå :P ♥
Snart så är du klar med utb. skönt.
men de blir juh säkert ändå att man få vara hemma ensam på veckorna
Känns juh lite surt men va gör man.
Se glad ut o gör de bästa av saken :D
Jajajmensan :P
Ne nu vila magen
Behövs efter denna långa dag!
Och just nu önskade ja att de sluta växa en stund
de strama åt som attan typ varje kväll.
Ajaj säger ja iallfall.
Inte så länge kvar tills ULTRA LJUD spännande längtar ihjäl mig.
Är sååå nervös !
hmm

HaRe Fint !
Älskar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0