Lördag! 6 Augusti

God Tidig Morgon!


Ja igår så friade jag till min älskade sambo !
Först fick ja som svar aldrig i livet !
men fort ändrade han på sig.
Ska alltid jävlas då man är allvalig mot honom !
Men älskar honom ändå !
Ringarna kan vi fortf ha :D
Lite för liten till ted. men han få väl banta lite :P
Måste nog ja oxå göra sedan :)
Hård träning ab ! :P

Det gick till så att min älskling fick ett kärleks brev av mig !
han vart lite överaskad när han fick en liten ask!
Förra förlovningen tog vi de med ord.
så denna gång vart de på ett gullit papper
med ringar fast klistrad på !
Ja huvudsaken vi tyckte om de
så struntar ja i alla som säger nått annat ! :D


Våra ringar ser då ut sådan ! <3

Fina fina :)

Nu sitter man på jobbet.
Booring !
Och ha suttit o broderat o donat lite här !
Men nu börjar ögonen blir mkt trötta så måste sitta här en stund.

Idag ska ted fara på svensexa !
Borta tills imorgon.
Så de blir juh tråkigt
men ja är juh ledig nästa helg så få mysa då !
snart blir de nedräkning på mina allra sista nätter innan mamma ledighet !

Elvira har tjatat om bebis nu i flera dagar !
Samma sak om hennes kompis Nils har hon oxå tjatat om!
Få bli en annan dag. fara o busa med honom.

Det va verkligen skojigt att elvira hitta sig en sån fin kompis på en gång.
Sa bara Klick så vart dom bästa vänner !

Super !

Och sitter o funderar på va man skäms över sitt efternamn!
Jaha en forsgren är du släkt med *** o ***
ehh ja ?!
Det är väl inte mitt problem en är lite mer vild än tam
o en försöker faktiskt fixa upp sitt liv !
Mkt duktigt tycker ja.

Ja man skulle juh vela byta efternamn.
Men de kommer väl hända snart ändå kasnke?!

Usch Usch Usch ! blir bara arg !

Ja inte lätt när man är liten o klen :P

Dessutom är de inte så länge kvar innan Ted fyller år ! :) aha !
Och Brossan oxå :)
Det är juh trevligt :)

Och nu blir de att göra nå nytta har de gått !


LoVe My FaMiLy ♥


Kommentarer
Postat av: Inga-Britt Johansson

Grattis till er båda nu måste jag fixa present till er båda kan hända att jag bjuder på middag?????

eller?? jag är så glad men inte behöver du skämmas för forsgren jag menar det finns väl fler som bär detta namn som är mindre vild.

2011-08-07 @ 00:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0