Tisdag! 23 Augusti

GodKväll!

Ihelgen ha de hänt massa trevligheter
Med mina fina underbara vänner ! :D
Ni är riktigt fina ska ni veta :)
Va på hotellet o de va juh skoj få bara fara ut o träffa massa folk
Fixade håret med färgning o klippning åt sofie
naglar åt sofie o tina !
Ja lite syselsättning är juh faktiskt bra :D
Sen vart man smittad av förkylning !
Mindre skoj
men mitt immunförsvar har minskat mkt pg. gravidtet!
Sånt få man ta.
Illa va bara 39graders feber
Igår natt kunde ja inte andas nästan!
Så klart kom min förkylningsAstma tillbaka "
Hmmm
Bara ont om denna astma sen man gick i skolan !
Vakna mitt i natten världens panik o spydde typ över allt medans man bara gick runt
o försökte få i sig nå luft!
Oroade många där man sov!
Mamma o mormor o morbror o bror vart juh oroliga.
Men trodde den tiden va över.
Tills igår natt !
Då kom dom minnen tillbaka
Vågar man somna i huvudtaget?!
Usch
Ringde 1177 idag!
Frågade om man kunde ta bricanyl lr symbicort?!
Ne de kunde hon inte svara på "
hepp fick kontakta vc.
inte poppis!
Men tack o lov fick man fort hjälp :D
finns en klass A risk att ta astma mediciner
men vad gör man bebis mår inte heller bra om man inte kan andas så bra.
Så de blir juh som +-0
Mina luftvägar va inte direkt bra
Fick inhalera på vc
Såå skönt o kunde andas bättre :D

Nu blir de en massa vila o medicin :D
Få man bli frisk då :)
+ vart skakis halva dagen av inhalera de där idag !
Man blev lite irriterad när man skulle käka :D
Har nu idag käkat pizza o glott på film med ted o erika :)
Skoj ! :)
Va oxå till Bm igår.
Allt såg bra ut :D
Fortf. magen lite större än va den ska vara
men inget o vara orolig för än iallfall :)
gjorde nå extra prover idag.
kolla upp för ha fortf. illamåendet kvar !
Och de juh mindre skoj men tur armbanden funkar mot det !
:D
Träffade bm idag så hon fick sig en update på hur läget var
med astma medicinen o de oxå så de juh skönt då att hon vet om de oxå :)
Och tack till min mor o far som är så snäll o rar :D
Får 2 soffor av dom :D
Super coola är dom :)
Det är en riktig hemsk färg så dom är fin :D
de e juh skoj :D
Ne om man ska ta o lägga sig så man orkar med BuseBarnet imorgon ! :D
Min fina tjej som älskar att rida häst ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0