Onsdag ! 28 December

GodDagens  :)

Minnah har fortf. vänt på dygnet. Och gör pappa mer än galen på nätterna :P
Men vad gör man. Imorgon ska ja ut o jobba :D
Pengar Pengar :)

snart är detta år slut. Hur har detta år varit för oss. :)
Helt underbart :)
Min allra bästa vän flyttade upp :)
Och Fick ett posetiv Grav test :)
Elvira träffade Sin allra bästa kompis. :)
Och fick bara mera jobb på solhaga.
Synd nu dom la ner tryggebo o allt ska vara nerlagt på solhaga inom 2 år
så lika bra leta jobb någon annanstans oxå.
Och Minnah kom till världen :)
Hemska dagar före Förlossning
Men En underbar docka kom till oss :)
Jag o ted förlovade oss igen :D skojigt värre :P
Mindre skoj man höll på bli attackerad av en hund.
Ha med polisen o göra om allt inte ännu klart om de tror ja
Och nå väl vad gör man.
Sacke är saknad i detta hus.
Zorro är ensam själv.
Han ha mkt tråkigt nog för han ha katten men inte likadant :P



Mormor är saknad !



I förrgår va vi på Ossians dop.
En riktig gull unge med långt hår :P
Och stora systern har vuxit o blivit så fin :)
Roligt :)


:)

Minnah ligger o skrattar åt mig nu
så nu ska ja vara med mina barn :)
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0