Måndag! 14 Februari

GodDagens  !

Idag är de alla hjärtansdag !  :)
Skickar en släng Puss åt min man !
Idag är de mkt som händer.
hmm mkt barnvakter hit o dit o jobb o utb
o ja så säg. :P
haha men men tur att mina nära o kära är sååå snälla och hjälper mig som vanligt :D
Nå nu är de som slut med mina normala byxor!
attan att de skulle gå så här fort
nu blir de att leta reda på mina mamma byxor.
Uppsvälld som en elefant känner man sig
speciellt på kvällen
Nu har man nå gamla byxor som är hål i skrevet :P
haha måste kolla om nå innan arbetet.
rensa hela gaderoben då med andra ord.
Hmm
Har så mkt kramp ( växtvärk ) i magen så man håller på avlida
Och ont i brösten oxå ! Typist.
Jaja ne om man ska ta o göra nå nytta här
innan mor kommer :) <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 17:19:33
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0