Tisdag! 11 Januari

Gott Nytt År På Er Alla !

Hur har de nya året varit för oss.
Nå ärligt.
Jobbigt!
Lyckligt!
Älskat!
Försäkringskassan är juh inte den enklaste just nu !
Det känns jobbigt. Men kan inte göra så mkt åt saken
Bara vänta o vänta i vänta!
Börjar bli så less o vänta månad efter månad !
Ge oss utbetalning någon gång ! ! !
Detta med att många fler får krono efter sig !
Konstigt Dom får juh inga pengar
Hur ska man då kunna betala räkningar?
Ja de e juh roligt !
Har fått förlängt på vik på solhaga
Det är mkt Lyckat ! :)
Få se hur länge det varar.
Skönt o veta vad man går på.
O elvira kommit in i trotsåldern. !
Assss jobbigt för mig !
Hon är snäll mot alla förutom jag !
Känner sig ganska misslyckad just nu senaste Mån.
Tur man ha ett arbete o gå till ibland.
Själv klart älskar man att umgås med henne. 
Men vi ha krig med varann så fort vi blir själv !
Går in i väggen snart.
Men bara försöka hålla ut !
I förrgår stog hon o skrek o grina i nästan 3 timmar.
Ja vad gör man?
vänta på att pappsen kommer hem :P
Ha inte haft lust lr ork att gör något.
Men nu när elvira är på dagis o min lediga dag är de städ på shemat !
Det gick segt men kom igång. 
Bara min rygg som inte riktigt vill göra lika mkt som ja vill !
förra veckan va man till optikern,
Nya glasögon kommer strax :) nice.
Och klippning ! :) mkt nice.
O tandläkaren ! inte nice.
Varför så hårdhänt? Man blö juh som en sticken gris.
Ne jag är inte så nöjd på detta! 

Och då man ska ringa o avboka en tid.
Ja varför kan du inte på den då.
Ja du ge mig pengar först o främst.
Kan juh inte göra något utan pengar!
Vissa ha inte råd till allt möjligt.
Ne mkt går fram o tillbaka i min hjärna !
en jobbig tid
Men bara försöka hålla ut
tills det värsta går över!
Ne nu till verkligheten :)
HaRe <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Barnen är mest trotsig mot de personer de känner sig mest trygg med.

Så egentligen ska man ju vara glad. Men de känns ju skitjobbigt när man står där mitt uppi allt!

2011-01-11 @ 10:41:48
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0