Lördag! 23 Juli


GodEfterMiddag !

Ja nu är de helg igen. Och jobbar som vanligt :P Haha
Jobbar till och med med chefen nu ihelgen. O på söndag får ja o mor äran o jobba ihop :)
Se skojigt. Jag kommer köra med henne då kanske?! lr?
Idag har man inte sovit allt för bra idag! Varmt !
Få sova på soffan en stund ist då innan man börjar.
Vart pizza idag till middag ! Mumma.
Vart o hämtat Dixy så dom busar för fullt. :)
Elvira ska gå runt o bära henne typ hela tiden !
Och herkules oxå som väger ja säkert över 5kg!
Igår fira vi en från finland som ha fyllt jämt. :)
Det va juh hur trevligt som helst.
Synd bara vi fick fara där i från så tidigt.
Och elvira helt galen då min morbror stellan är i närheten.
Dom hade de skojigt hela kvällen :P
God mat o gott sällskap o massa skoj :)
Jag o min kusin kom nästan överens om att han ska vara barnvakt så få ja vara ute i älgjakten :P
hehe! :P
Nu vila en stund !
kanske får för elvira hon ha varit som en vilding hela hela tiden !
Mitt eget bord, Morgon kaffet på arbetet :)
Har beställt den nu ! :D
snart kommer den
bäst älskling städar barnkammarn nu ihelgen då :P hehe

Kommentarer
Postat av: Thessan - Mamma till Moa

Men gud så himmelskt sött :)

2011-07-25 @ 15:23:33
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0