Måndag! 25 Juli

GodDagens !

Jag har nu jobbat mina allra sista 3 nätter på övre avd.
Har nu bara 1månads arbete kvar innan ja går över till föräldrapenningen!
Känns lite tråkigt o slut jobba nu ett tag.
men ganska skönt ändå :P
Idag känns de tungt i magen! 
träningsvärk efter all arbete.
Fick äran o jobba med mamma inatt. :)
Och vi höll väl igång utan att sätta oss o lugna ner sig förns kl 4. :P
haha ja de e juh bra
tiden gick juh fort ändå :)
Har fått hjälp o tvätta alla bebis kläder. 
Må juh säga har en hel del av 50/56!
behöver inte nå mer av de iallfall.
BB-väska är packad med kläder till bebis!
Och allt är som fixat förutom att inskaffa en ny Babyvakt!


Idag ska vi fara till burträsk :) 
Och umgås med elviras ena bästa vän o min Allra bästa vän !
Ska bli skoj o se deras nya hem.

Jag önskar ja hade en sån stor hållbarhet som S !
Helt underbar människa som har haft mkt otur senaste året!
Och man vet inte riktigt hur man ska säga dom rätta orden till en vän som haft sån otur!
Men kommer alltid finnas vid din sida i alla väder o kläder :P
DU ÄR STARK !
Det är underbart o ha henne tillbaka till norrland !
Jag får min vän o elvira får sin vän :)
Elvira kan bygga upp vänskapen med Nadja ! :) <3
Ted sover borta i veckan hos ingo :)
skönt han slipper köra mellan
Putt o Lamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0