Onsdag! 1 Juni

GodKväll ! :)


Ja de e lilla lördag idag :)
Imorgon är de en röd dag :)
Och imorgon ska man till hednäs o skjuta upp för sista proven :)
Har längtat på denna dag ska komma i nu 6år att få ta jägarexamen
och den dagen har snart kommit :)
Yeppie ! :)
Min älskade mor jobbar åt mig inatt :)
Första arbetsdagen på vicket :P
bra jobbat jenny :) 
Men det är juh tur man har en snäll mamma <3
Ja de e lite nervöst :P
Och snart circus.
Mamma skickade in på en tävling på vk.
Och söta brors dotter vann :)
det är juh skojigt att hon vann :)
vet inte om man ska fara på cirkusen iår
lr vänta till nästa år då elvira är äldre :)
få väl se :)
v.22

Dina bröst kan eventuellt läcka råmjölk, ditt barns första kost. Montgomerys körtlar på vårtgårdarna, producerar ett fuktigt ämne som skyddar dina bröstvårtor vid amning. Din hudfärg kan förändras och områden med mycket pigment t.ex. vårtgårdar, födelsemärken och fräknar mörknar. Håret kan kännas tjockare och det beror på att du nu inte tappar speciellt mycket hår, vilket annars är det normala. När barnet är fött kommer du att tappa hår som vanligt igen. Kom ihåg att sköta tandhygienen, hormonerna kan påverka ditt tandkött och få det att svullna

Nu har barnet blivit ungefär 19cm långt mellan huvud och stjärt ochväger ca 500gBarnet har fått en dygnsrytm. Det både sover och är vaket. Antagligen är det som mest livligt när du vilar dig. Svettkörtlar har utvecklats och huden är inte lika genomskinlig. Naglarna är fullt utvecklade och fortsätter att växa. Hjärnan växer mycket snabbt och speciellt den del som ligger mitt i hjärnan - germinal matrix. Dess uppgift är att tillverka hjärnceller fram till att barnet är fött och försvinner sedan. Barnets hjärna fortsätter dock att växa fram till fem års ålder.





Mina kläder börjar bli lite små runt magen ! :P
Och snart är de släkt träff från min morfars far !
Arvid Erik Forsgren !
Min morfar hette Elof Forsgren
Föddes 1917 Dog 1974
Min Mormor hette Greta Forsgren (fd Sand)
Föddes 1932 Dog 2010
Ska bli intressant o få träffa alla släktingar igen ! :)
De är juh en hel del :)
Detta kort är juh allt för sött !
på morfar o elvira.
Den som alltid varit min morfar i mina ögon ! <3
Ne upp imorgon o skjuta :P
Hehe hare fint allihopen !
Ska sova gott
Med en sparkande liten flicka i magen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0