Onsdag! 23 Mars

GodKvälls :D


Ja här sitter man o väntar på klockan.
Elvira va mkt trött ikväll. 
Tar på krafterna o vara hemma med mamma <3 :P
Och Idag ha ja fifflat så mkt ja fick för våran kära dotter.
Nu är ja så trött att ja ids inte forst.

Nu är man inne i v. 14 känns underbart. :)
växer o växer som attan. :) såg nu på bilder jämnförelse med väntan på elvira :)
Detta kort nu v.14 med nr 2
väntade elvira v16 :) + va då ja fick min första bristning ! Hemst :P
Över till spöken !
Här spökar de!
Nog ha vetat de ett tag men nu börjar de vara droppen snart !
Gahhh :P
men få vänta o se om de blir nå bättre nu när ha skällt lite på den där saken.
Ha då inte varit något i kväll lr igår kväll skönt :D :D

Kommentarer
Postat av: Inga-Britt

Pass up kanske 2 i magen.....

2011-03-29 @ 00:04:12
Postat av: Inga-Britt

Försökte rensa huset på dem när jag var barnvakt åt elvira men jag somnade mitt i det så jag vet inte om jag lyckades.

2011-03-29 @ 00:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0