Torsdag! 31 Mars

GodDagens !

Ja en god morgon :P
haha lr hur !
Direkt då man tror man ha koll på läget då ska de bli bekymmer hela hela tiden!
Börjar blir Väldigt less på
Idioter säger ja bara.

Gud va ja längtar tills ted får sig ett jobb! ! !
Önskan är juh att han ska få jobb i sommar för annars blir de för mig att börja arbeta
Fort som attan efter förlossning.
Och de ser juh inte så lovande ut. !
Men måste man så måste man!
Varför ska de vara så svårt för dom att ge utbetalningar!
Och är arg på detta oförklarliga här hemma!
Nu hände det igen i går kvällst.
Så man inte kan sova idioter som inte förstår o låta folk sova!
behöver inte vara i vårat hem o jävlas !
bara irriterande !
är mkt posetiv i denna vecka !
Är ganska less vid detta tillfälle.
Ja välkommen till verkligheten!
Är arg oxå för att nya avsnittet på greys anatomy inte kommit ut idag !
Grrrr ! :P
Ne få försöka hålla lugnet !
Och hoppas på de bästa att allt inte går åt skogen.
Tur man har Elvira hos mig som får mig att le om dagarna ! <3
Söta Hjärtat mitt ! <3
Putt o Lamen ! <3
Ps. Ledig ihelgen Helt underbart :D
hihi känns att de va mkt mkt mkt längesen :D

Kommentarer
Postat av: klas-erik

Hej har det börjat spökas hos er

2011-03-31 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0