Onsdag! 4 Maj

GodDagens :D

Ja idag har arbete stått på listan :)
trevligt.
imorgon ska man oxå arbeta :)
och sedan fara till kussjön o ge Kurre mat :P
Och blomman lite mera vatten :P
Ja snart ska man göra skriv provet på jägar examen
Pirrigt :P
Hoppas de går vägen :)
Suttit i telefon som ett tok nu.
Dessa trevliga män ska juh ringa hela tiden :D
haha !
Jag hoppas nu att det kommer att bli något nu åt saken !
Vart inte så mkt städ för mig idag :P
men men få försöka sedan igen :P

Ja o nu går mitt huvud i hög varv.
så mkt som händer !
Förhör hit o dit
Graviteten.
Arbete
Jägarexamen.
Och få ihop dagarna för både jag o elvira.


Mkt åt tankarna drar sig åt
Vad kommer hända om man blir sjukskriven ?
Och inte kan jobba
Jag är juh som en liten arbetar narkoman
:P
Kommer man hålla sig så lugn att man slipper ligga på sjukhus!
om de e så man får en tråkig nyhet.
Ja de e juh inte lätt för 5 öre !
Hoppas verkligen detta kommer gå vägen
Få GODA nyheter om två veckor!
Hmm ne nu blir det att försöka läsa jägarboken !
Och lära sig om vapen o med mera :P
inte lätt inte :P
Önska man kunde ta semester nu från allt !
Dessa sammandragningar har juh minskat mer skönt
Men då ha man fått mera illamående just nu !
Hmm Bara Se Glad Ut :D SMILE !
Igår träffa man Becca o Nettan hur trevligt som helst :D
Have A Nice Day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0