Lördag! 29 Oktober

GodKväll !


Måndagen den 24 Okt
Kom Minnah till världen
kl 16.01
2980gr 49cm
Underbar ängel
som äntligen ville komma :)
En snäll tjej på dagen
O lite mera bråkig på natten.
Men så va de juh i magen oxå så.
Hoppas de vänder.
På BB va de bara allmänt tråkigt o bara sitta där
rulla tummarna
Men fick juh fin besök av
Lottie o Fredrik
Jennelie o Jörgen o Elisia
Becca o Fredrik :)
Så skojigt så :)
och de e juh typ lyx nu på bb
än då vi va där för 3årsen :P
Lite skojigt tycker jag :P
Och stora syster vart så glad att vi kom hem!
Hon bara myser med minnah
och hjälper till då hon är ledsen :)
Söt ungen !
Minnah har gått ner väldigt mkt i vikt !
mer än 10% av sin födelsevikt
har fått börjat med ersättning var 3e timma !
Så ja de e juh jobbigt som attan
att inte kunna amma som man vill
o inte kan ge henne själv de hon behöver.
Men hoppas de går igång
Annars slänger jag in handduken
o säger 100% ersättning !
Hoppas iallfall :)
Men är juh så lycklig !
Kan inte fatta riktigt att man är 2barnsmamma ! :)
MysPys ! <3
Förlossningsberättelse kommer oxå :)
Ska bara se om minnet är kvar :P haha
Idag har vi varit o firat tina :D
Grattis !
o god tårta o fika :)
Och sen hälsat på Min mammas faster / kusin
Och visat upp lilla minnah.
och dom vart juh mer än glada att få se henne :)
Få se vad morgon dagen erbjuder
Jag hoppas minnah sover lite mera inatt !
Har ej fått allt för mkt sömn !
Men det är de värt ! <3
Älskar Mina Flickor
<3
DagisKortet <3
Dom finaste ! :)
Minnah hälsar på Eva o Björn :)
Tack alla för fina presenter till lillan
Ni hade inte behövt !
Men rara är ni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0