Söndag! 16 Oktober !

GodKväll ! :)

Jag håller på gå in i väggen snart tror jag!
Om de inte vill starta så kan de väl vara lugnt så man inte vet att de är på G
Haft värkar (Mest Nätter) oregelbundna i flera timmar o sen helt plötsligt bort med vinden !
Ja de e inte skojigt. Men tur ja få då sova på morgon/dagen men ändå
men blir juh lite crazy. 
Ne blir o ligga i soffan hela hela tiden o inte bry sig så mkt :P
Haft sen tors- natt !
då började allt !
Idag Bf+3 !
Tycker de e as jobbigt.
Men vad gör man.
Tur mamma o pappa tog elvira i helgen 
snällt händer de inget inatt/morgon
få stora tjej komma hem igen
är mkt tomt här hemma o man saknar juh henne !
Imorgon Blir de till BM ! 
Ska be henne o kolla om dessa värkar ha gjort nå nytta ! :)
Hoppas på de iallfall :D
Nå väl :)
Jag ska nu forts. o se på City akuten !
Har inge bättre för mig så :P
Ha De bra!
Jag älskar min sambo o min dotter ! <3
O mamma o pappa som är så snälla o hjälper till vid jobbiga stunder :)
BF +3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0