Tisdag! 4 Oktober

GodKväll :)

Ja nu har säsong 3 kommit ut på skilda världar :D
Hur nice är inte det :D
Har något att se på dagarna då man inte kan stå på benen äns !

Dessa förvärkar inte roliga
men denna morgon va lite lugnare om den saken :)
Idag är det 8 dagar kvar till BF :)
Och ska se vad karl hade tänkt hitta på i veckan
Kanske fixa dörr ingången
så de e fixat till vintern :)
Idag blev de Bm Och allt såg bra ut
Men blodvärde har åkt ner ordentligt.
Men bara käka mera av tabl. blääää"
fick nu nästa tid om två veckor.
och Bm hoppades på att ja inte kommer då :P
Utan har en bebis i famnen ist :D
Ja de är bara hoppas vidare ! :)
Men nu är det stor städning till tusen o massa stoj
Men inget vill juh ändå funka.
Tror nog att dom små vill komma då dom vill "
går inte göra så mkt om saken !
ja få väl se :D
Idag har vi varit till kussjön :)
Elvira har fått busa med nils.
Och hon ha varit på dagis oxå
Hon är så förkyld lill gumman
vi har världens krig idag "
Allmänt less o arg va hon "
Så då blir de inte nå dagis imorgon må ja säga
orkar inte med en dag till med sånt !
Trötta jag :D
Snart sängen typ !
Jaja ha re bra :D
Det kommer inte ja ha men få se glad ut ändå ! :D

Ett minne till min fina Mormor !
Jag älskar dig ! Saknar dig ! 
Varje dag!
Du missar så mkt i våra liv !

Du har varit borta ett helt år!
Och saknaden är Otroligt stor!

2010-10-03

JAG SAKNAR DIG GRETA ELVIRA FORSGREN !

LoVe ♥


Kommentarer
Postat av: Inga-Britt Johansson

Fina ord saknar henne oxå.

2011-10-06 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0