Måndag! 12 September

GodKväll


Här sitter man o har feber förkyld i 4veckor.
inga ben o stå på !
Men igår for jag till läkaren
Och fick pencilin :)
Hoppas nu man blir frisk o ha krafter för leverans :)
Ja de e bara hoppas annars tillbaka till vc om inte febern går ner !
Hmm drygt !
Blir bara jobbigare o jobbigare med denna gravidtet  "
Håll ut " :)
och vila vila vila nu mera för min del.
Men de e juh de jag blir sååå rastlös "
Och faktiskt idag tog ja fram dammsugarn en sväng :P
så lite kan man juh få göra ! :D
Ja jag hoppas denna lilla tjej vill komma ut snart :) faktiskt :D
Jag är lite less :P
Och stora syster längtar så klart :)
Nå väl nu står de one tree hill på min dag lista mest om dagen ! :P
så klart bus med elvira oxå :)
känns bra o ha ted hemma just nu :)
som hjälper till mkt :)
Tack Hjärtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0