Tisdag! 24 April

GodKväll!!!!


Ett grattis till lilla minnah på ½års dagen :)
De firar vi med en ny välling sort :P haha

Idag är ja helt veck!!

---------------------------------------------------------

igår :
1: Till syster Lars. Hjälpte mig med ryggen ! idag känns de !! :P
2: små bråkat med min bästa vän. Tycker det va as jobbigt! Tycker inte om det!
Ne jag tycker de e super jobbigt att ens bästa vän är med en F.d vän!
Jag blir helt förvirrad om allt.
Känner mig sviken på alla sätt o vis.
men ja vet juh de är bara bita ihop om ja vill ha kvar henne!
Det behöver jag!!!
3: Elvira vägrar sova!
4: minnah skrek hela natten ! Somnade tillslut kl 7 men vakna igen kl 09.30!
Lite sömn iallfall :P
Ringde barnens far! Du gett komma ikväll jag orkar inte med en natt till som denna !


Idag då?

Helt slut i kroppen !
Tack till mamma som tog elvira på dagis då hon slutade
orkade inte göra kaffe! (Ted gjorde kaffe då han kom ) ;)
Va o handla med barnen orkade inte plocka in varorna i skåpen :P
Sen spara lite kraft la laxen i ugn o varorna där dom ska vara
tänkte nu lägger ja mig o gosar med som små på madrassen
Nå väl där fassna ja Tog mig inte upp !
Ted hjälpte mig upp då han kom. Tur de inte va allt för länge :P haha
Kunde gått illa ! iallfall för laxen :P

Nu haft skratt tajmning med Lottie o Natali
skojigt värre.
O mamma den klanten tappa telefon skärmen är helt paj :P hahah

Sen sitter man här o klurar på livet!
Mörker ?
vad ska man göra? vart ska ja bo?
o försäkringskassan fucka upp de
få inte pengar förns 1-2veckor! SKOJ?!?!?

+ Minnah fått feber! SUCK!

Jaja nu göra nå annat på the nätet :P
HaRe Gott

LöVe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0