Lördag! 24 Mars

GodKväll !

Mkt har hänt
Men jag är glad jag haft sofie hos mig vid dåliga dagar även på bra dagar :)

Vet inte vad som händer med våran framtid.
Just nu siktar ja på barnen o sen se vad resten drar sig.
Så hoppas nu allt går framåt.
o slutar titta bakåt.
Det hoppas ja andra gör oxå
Men men få väl se !
Om ja vill en sak.
så kanske folk kan aspektera det o hoppas på de bästa.
Men ja jag vet juh inte själv vad ja vill.
så då kan juh inte alla rita jävulen på väggen än !!!!

Min rygg tar kol på mig! tror ja blir galen jag måste försöka ta mig till läkaren o kolla upp de där!
Klarar inte detta längre o speciellt vid ett sådant arbetsplats.
man använder ryggen inte på ett snällt sätt !
Ja få se hur natten kommer att gå !


Känner mig vilsen på alla sätt!
Och ja sånt är livet. ! Blä!

Såå ont ja har ! !!


blir galen !

Idag vart min minasta tjej 5mån !
Världens snällaste o finaste bebis! Såååå  underbar <3

Underbara barn man har !
Kan juh inte göra nå annat än älska dom :)
hihi ! :)

Ne nu göra nå nytta
o hoppas ja inte dör av smärta !
HaRe Fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0