Torsdag! 8 Mars

Godnatten :P


Ja de va ett tag sen :P
Herkules borta tomt !
Men kattis har kommit till oss blir bättre o bättre för varje dag :)

Bra de ! :)

Och imorgon ska ja jobba kväll :) Nice :)

ihelgen som va kom Sofie med barnen o vi hade de as skoj :)
Nu har hon blitt singel o de blir nog bra att få vara själv med sina barn tro jag :)
Synd fin vovven Elvira inte kunde stanna med sofie !
Så underbart snygg en rottis :D
Och zorro vart lite kär :)

Ska nu dit med zorro till helgen :)

Trevligt trevligt :)

Ja o vi har satt ut vårt hus på blocket.
1 ska komma titta på fredag :)
Spännande :)

Ja jag hoppas då verkligen de går vägen nu !
hade först tänkt bo i kussjön
men insåg att de kommer inte gå
fast man vill juh sååååå gärna
men vad göra man?!

Så blir en lägenhet tillsvidare.
Få se vart
Man vet aldrig vart man hamnar !

Vindeln suger om arbete och allt
vet inte vad man skall göra !

Men så länge ja ha min familj o mina vänner är jag glad! :D

Minnah är en mkt snäll bebis :)
såå fin !
Gråter typ aldrig :)
tycker om alla.
Sover bättre nu på nätterna :) skönt :D

Och har fått inneboende
Skojigt :)

Och ja vad ska man mera skriva :D

2½ mån kvar innan allvaret sätter igång :D
Yeeho :)

Nå kanske man ska ta sina spöken o gå o lägga sig :D
imorgon blir en ny dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0